شرایط و قوانین خرید از فروشگاه

کلیه اصول و فعالیت های سامارک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با وی خواهد بود. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می‌شود و کاربر قبول خواهد نمود که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر و آخرین نسخه از قوانین است. عضویت کاربر در ‌سایت سامارک و وارد نمودن اطلاعات شخصی و استفاده از بخش‌های مختلف سایت به مفهوم آن است که کاربر از شرایط و مقررات استفاده از فروش آگاه بوده و کلیه قوانین و مقررات را پذیرفته است.

نحوه ثبت سفارش
پس از انتخاب کالای مورد نظر با کلیک بر روی کلید “اضافه به سبد خرید” و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش (شامل نام، شماره تماس، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر )و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و یک پیش فاکتور الکترونیکی به صورت اتوماتیک همان لحظه به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. دقت نمایید سفارش شما زمانی در سیستم ثبت شده است که کد رهگیری برای شما نمایش داده شود.

تحویل کالا
سفارشات بعد از حداقل 24 ساعت کاری و حداکثر 72 ساعت کاری ارسال می شود .برای پیگیری زمان دقیق ارسال سفارش خود به بخش پیگیری سفارشات از طریق پیامک مراجعه کنید.


لغو سفارشات – استرداد وجه
مشتری تا قبل از ارسال مرسوله و قبل از برش خوردن استیکر و تغییر وضعیت سفارش به حالت “در حال برش” می تواند سفارش را بدون ارائه هیچ دلیلی لغو کند و مبلغ سفارش را بطور کامل دریافت کند.

نکته : عودت مبلغ و لغو سفارش بعد از برش امکان پذیر نمی باشد.
از آنجائیکه محصولات این سایت توسط تیم سامارک تولید و عرضه شده در صورتی که محصول ارسالی با مشخصات درج شده زمان ثبت سفارش مغایرت داشته باشد شما می توانید نسبت به مرجوع کردن کالای ارسالی ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پس از دریافت بسته اقدام نمایید. کارشناسان ما بعد از دریافت مرسوله مرجوعی و کنترل سلامت محصول آنرا تعویض نموده و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهند کرد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه