حفظ حریم خصوصی کاربران

فروشگاه اینترنتی سامارک تأکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی و نحوه استفاده از این اطلاعات است که فروشگاه اینترنتی سامارک از کاربران سایت جمع آوری می کند. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن می توان کاربران فروشگاه اینترنتی سامارک را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود. اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها:
شما با ثبت نام در فروشگاه اینترنتی سامارک مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و … را در اختیار فروشگاه اینترنتی سامارک قرار می دهید.
در ادامه فعالیت در فروشگاه اینترنتی سامارک و تقاضا برای ثبت سفارش، شما نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود و تلفن های تماس خواهید داشت.
شما پس از ورود به فروشگاه اینترنتی سامارک، به عنوان کاربر فروشگاه اینترنتی سامارک شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش ها، و اطلاعات فردی در اختیار فروشگاه اینترنتی سامارک خواهد بود. لازم به ذکر است که این موارد در اختیار سازمان ها و افرادی غیر از فروشگاه اینترنتی سامارک قرار نخواهد گرفت.
ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی:
شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به حساب من تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت فروشگاه اینترنتی سامارک وارد کرده اید. حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی باشد و فقط توسط پنل مدیریت امکان پذیر است.
محدودیت دسترسی به اطلاعات:
فروشگاه اینترنتی سامارک دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، دسترسی به کلیه اطلاعات خواهند داشت. کلیه رمزهای عبور به صورت رمز شده در پایگاه داده فروشگاه اینترنتی سامارک نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم ها و روش های پیشرفته شده است. کلیه اطلاعات مربوط به سیستم فروشگاه اینترنتی سامارک در زیرساخت های محافظت شده و در مکان های امن نگهداری می شوند. امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما، اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی سامارک را داده باشیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پرسشی، درخواست خود را از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه