تصویر دعای تحویل سال

دعا کردن در لحظه تحویل سال، لحظاتی را برای قدردانی از نعمت‌های خداوند و همچنین در نظر گرفتن آرزوهای ما فراهم می‌کند. همچنین ما را تشویق می‌کند تا در مواردی که غیراخلاقی و اشتباه عمل کرده‌ایم تأمل کنیم. و لطف و رحمت خدا را احساس کنیم. و در هر مرحله از زندگی‌مان از خداوند راهنمایی بخواهیم. چه چیزی بهتر از اولویت بندی این روش آگاهانه هنگام شروع سال جدید است؟ دعای تحویل سال نو مطمئناً به شما الهام می‌دهد و به رشد ایمان شما در سال نو کمک می کند!

پروردگارا! به من کمک کن تا به درک خودم متکی نباشم، بلکه در همه چیز تو را تصدیق کنم، تا بتوانی سخنان، افکار و اعمال مرا راهنمایی کنی.

امروز یک روز جدید است. فرصتی برای یک شروع جدید است.  امروز روز خوبی برای خوشحال کردن و تشکر کردن است، و من این کار را می کنم: پروردگارا از تو برای امروز و این فرصت عالی تشکر می‌کنم.

خدایا! وقتی شر دنیای ما را تاریک می کند، به ما نور بده. وقتی ناامیدی روح ما را بی‌حس می‌کند ، به ما امید بده. وقتی زمین خوردیم و افتادیم ، ما را بلند کن. وقتی هیچ چیز مطمئن به نظر نمی‌رسد، به تو اعتماد کنیم. وقتی آرمان‌ها محو می‌شوند، به ما بینش بده. وقتی راه خود را گم کردیم، راهنمای ما باش تا در حضور تو آرامش پیدا کنیم. آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه